۱۳۹۲ مهر ۲۶, جمعه

یک فرمانده سپاه جریانات معناگرا را توطئه دشمن می‌داند


توضیح:
فرمانده سپاه آمل نیز جریانات معنا‌گرا را در کنار «توهین به پیامبر و قرآن» و تشکیل «کلیساهای خانگی»، محصول کار دشمن می‌داند. این گفته از چند جنبه اهمیت دارد:
اول آن که این کلام از دهان یک فرمانده سپاه بیرون می‌آید. این سخنرانی‌ها انعکاس دغدغه‌های درونی تشکیلات سپاه است.
نکته دوم نوع حضور سپاه در ساختار قدرت ایران و ماموریتی که برای خودش در «پاسداری از انقلاب» قائل است. به خصوص در شرایط جدید سیاسی ایران و مشی دولت جدید و احتمالا وزارت اطلاعات، ممکن است این موضوع به معنای حضور جدی‌تر سپاه در سرکوب جریانات معناگرا باشد.
و نکته آخر، تشابه سخنان این فرمانده سپاه با سخنان سه سال قبل علی خامنه‌ای است:

ايشان، با اشاره به توطئه های گوناگون جبهه استبداد بين الملل برای تضعيف و انكار حقايق دينی افزودند: ماجرای سلمان رشدی، برخی فيلم های ضد دينی غربی، كاريكاتورهای موهن و قرآن سوزی از جمله تلاشهای ناكام دشمنان دين اسلام است ضمن اينكه در داخل كشور هم، دنباله روهای آنان با اشاعه بی بند و باری، اباحی گری، عرفانهای كاذب و حركات مشابه درصدد سست كردن عقايد دينی مردم به ويژه نسل جوان هستند.

فرمانده سپاه آمل با اعلام اینکه هم‌اکنون دشمنان تجهیزات مقابله با ایران را تغییر دادند، گفت: آنها با تغییر در سبک زندگی و تغییر در رفتار جامعه به فکر ایجاد اختلاف و تضعیف بنیان خانواده‌ها است.
خبرگزاری فارس: دشمنان تجهیزات مقابله با ایران را تغییر دادند/ نگذاریم تغییر در سبک زندگی مردم ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی عصر امروز در مراسم سالگرد وفات خادمان اهل بیت حرم امام رضا(ع) حسینیه 14 معصوم این شهرستان بیان داشت: دهه ولایت بهترین ایام برای مطالعه و تفکر در واقعه غدیرخم و چگونگی اتصال مقام نبوت به مقام امامت است.
وی با اعلام اینکه واقعه غدیر نشانه اتمام دین و رسالت پیامبر اسلام است، یادآور شد: بعد این واقعه بزرگ ایثارگری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها، فداکاری‌ها و دشمن‌ستیزی‌ها شکل گرفت.
مسلمی با ابراز اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز نشات از واقعه غدیر می‌گیرد،تصریح کرد: تفاوت چندانی بین واقعه غدیر و انقلاب اسلامی مشاهده نمی‌شود زیرا انقلاب ما نیز به رهبری امام امت برای احیای دین اسلام بود.
فرمانده سپاه ناحیه آمل بعد از انقلاب نیز دست از توطئه، اغتشاش، تحریم و فشارهای خود دست برنداشتند، اذعان داشت: دشمنان صدر اسلام دنبال قدرت، تسلط و حاکمیت بودند و در کنار آنها دشمنان ایران اسلامی نیز همانند دشمنان غدیر نمی‌خواستند بار دیگر نظام شیعی شکل بگیرد.
مسلمی با اشاره به اینکه ما قبل از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشته و حامی اسرائیل، استکبار و صهیونیسم بودیم، عنوان کرد: اما با انقلاب اسلامی ارزش و هویت دینی یافتیم و توانستیم بین ملت‌های اسلامی تبدیل به الگو شویم.
وی انقلاب اسلامی را نقطه امید کشورهای آزادی‌خواه و مسلمانان دنیا دانست و اضافه کرد: زنان و خواهران ما نیز به عنوان زنان الگوی جهان اسلام هستند.
این مقام مسئول با تاکید اینکه دشمنان ایران اسلامی ما را به خوبی و با دقت می‌شناسند، گفت: در بیشتر کشورهای اسلامی شاهد مسلمان‌کشی و شیعه‌کشی هستیم و دشمنان با توهین به ساحت پیامبر اسلام، اهل بیت، امامان، قرآن کریم، ایجاد عرفان‌های نوظهور و کاذب در پی ایجاد کلیساهای خانگی در داخل کشورمان برای مبارزه با دین هستند تا پیام انقلاب به دنیا صادر نشود.
فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه امروز بعد از 35 از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی دشمنان تجهیزات مقابله با ایران را تغییر دادند، یادآور شد: آنها دست به مبارزه با مقام رهبری و ولایت فقیه، مردم و ایدئولوژی زدند که سه عامل اصلی پیروزی انقلاب و عوامل حیاتی و بازدارنده در جنگ تحمیلی بود.
وی با اشاره به اینکه با فعالیت سایت‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اینترنتی دشمن علیه ایران تلاش دارد و می‌خواهد دین را از خانه‌ها و جامعه اسلامی بردارد، تصریح کرد: شهدا نگذاشتند دشمنان به مرزهای کشورمان ورود پیدا کنند اما امروزه دشمن با تغییر در سبک زندگی، ایجاد رفتار غربی و تغییر در رفتار جامعه به فکر ایجاد اختلاف و تضعیف بنیان خانواده‌ها است تا دین را شکار کند.

مسلمی با ابراز اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا امروزه به عنوان قدرت ملی، منطقه‌ای و جهانی مطرح است، ادامه داد: دشمن از این مسئله به شدت می‌ترسد و می‌داند که این ملت آزمون پس‌داده است و با ایجاد تحریم، فشار و اعمال فشارهای شکننده نمی‌شکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر