۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

در اجلاس خبرگان نسبت به تهدید «عرفان‌های کاذب» هشدار داده شد.

توضیح:
این خبر از آن دسته اخباری است که در هیاهوی مسائل مربوط به انتخاب روحانی به ریاست جمهوری چندان شنیده نشد. مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در اجلاس رسمی خبرگان سخنرانی می‌کند و نسبت به هجوم فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب هشدار می‌دهد، چرا که به نظر او این تهدیدی است که جهان اسلام را مورد هدف قرار می‌دهد. او از علما می‌خواهد که از ظرفیت‌های حکومت اسلامی برای مقابله با این تهدید استفاده کنند. واضح است که در خصوص جریانات معناگرا در بر همان پاشنه خواهد چرخید که خامنه‌ای قبلا ترسیم کرده بود و انتخاب روحانی تاثیری در این خصوص نخواهد داشت.

هشدار آیت الله حسینی بوشهری درباره هجوم فرقه ها و عرفانهای کاذب در جامعه
مدیر حوزه های علمیه كشور با هشدار درباره هجوم فرقه های گوناگون در جامعه از علما خواست تا با استفاده از ظرفیت های موجود در حكومت اسلامی برای مقابله با این تهدیدات كه جهان اسلام را مورد هدف قرار می دهد، به پا خیزید.

هشدار آیت الله حسینی بوشهری درباره هجوم فرقه ها و عرفانهای کاذب در جامعه
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه كشور امروز ـ سه شنبه 13 شهریورماه ـ در چهاردهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ایام  شهادت امام صادق(ع) سخنرانی خود را به چند موضوع، اختصاص داد.
یكی از این موضوعات، موضوع سبك زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ دینی در سطح جامعه از سوی حوزه های علمیه و علما، به ویژه مجلس خبرگان بود.
مسأله دیگری كه وی به آن پرداخت، ضرورت ارتباط قوی و مستحكم دولت و مجلس خبرگان بود. مسأله فرهنگ و امر حجاب و عفاف و حفظ ارزشها و آسیب شناسی مشكلات بر سر راه این امور دینی، بخش دیگری از سخنان ایشان را شامل شد.
آیت الله حسینی بوشهری در این زمینه اظهار داشت: هماهنگی در امر تبلیغ از سوی نهادهای مرتبط با حوزه تبلیغ بسیار ضروری و اثر گذار خواهد بود؛ چرا كه نا هماهنگی در این مسائل ، موجب سردرگمی مردم خواهد شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری درباره هجوم فرقه های گوناگون و رواج برخی عرفانهای كاذب در جامعه به خصوص در بین جوانان هشدار داد و از علما و طلاب حوزه های علمیه خواست تا با استفاده از ظرفیت های موجود در حكومت اسلامی برای مقابله با این تهدیدات كه جهان اسلام را مورد هدف قرار می دهد، به پا خیزید تا انقلاب اسلامی از تمام توطئه ها به سلامت عبور نماید و همچنان به عنوان نمونه دلگرمی و امید مستضعفان جهان بدرخشد.

بحث وحدت كلمه و انسجام داخلی و نقش آن در موفقیتها و پیروزی ها ، نكته دیگری بود كه از سوی مدیر حوزه های علمیه کشور بر آن تأكید شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر