۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

اعتراف

گزارش زیر نه درباره بهاییان و نه درباره یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق و نه درباره سران فتنه است. این مربوط به عباس غفاری، یکی از نزدیکان احمدی نژاد و یا بنا به اصطلاح امروزی آن «جریان انحرافی» داخل دولت است.
این در یک سایت نزدیک به قالی باف، یکی از انشعابات اصولگرایان که به مخالفت با احمدی نژاد شهره است منتشر شده است.
و باز به یاد بیاوریم پرتاب سنگریزه‌ها و ریزش کوه‌ها را
به خصوص به یاد بیاوریم آن خط تخریبی که به خصوص درباره ایلیای عزیز دنبال می‌شد.

شفاف : همانگونه که پیشتر وعده داده بودیم در نظر داریم در اولین قسمت از گزارش خود را درباره فردی به نام " ع ـ غ"  که توانسته بود طی سال های گذشته به برخی مقامات متصل به جریان انحرافی نزدیک شود منتشر کنیم .

نامبرده در 16 فروردین ماه سال 1381 در نامه ای به یکی از دوستان نزدیکش هویت واقعی خود را اینگونه معرفی کرده است :

" به نام همه پلیدی ها که شناخته و تجربه کرده ام

تصویر مربوط به اینجانب صاحب دستخط این ورقه معرفی نامه " ع ـ غ " فرزند علی به شماره شناسنامه بیست و سه صادره از شمیران متولد 1332 ساکن رستم آباد اختیاریه از شصت سال پیش تا کنون که در کوچه .... پلاک ... می باشد . پدرم از باج خورهای قلعه سی متری و مجهول النسب فاقد اصالت و شناشایی پدر و مادر خود بوده که بنا به اقتضاء موقعیت باج خوری بعد به استخدام پاسبانی و ادامه فعالیت های خلاف زندگی فاسدی را با انتخاب مادرم که یکی از فواحش قلعه بدنام بوده و حتی فرزندان خود را از همبستری با مردان محله به دنیا آورده طوری که حرامزاده های موسوم به خواهرانم در اثر فقر اشتغال به فحشاء داشته و برادرهای آنان هم از طریق سرقت و کلاهبرداری امرار معاش و خودم هم به همین طریق بوده ایم . تا با سقوط رژیم پهلوی و اجبار فرهنگی مادر و خواهرهایم در حجاب رفته و خانه نشین شدند و ما هم منافقانه تظاهر به دین داری نمودیم ... "

این بخشی از متنی است که نامبرده با دست خط و امضای خود در اختیار وصی خود قرار داده تا بعدا افشا شود . اما وصی وی که از اقدامات وی مطلع بوده با اعطای آن به دست اندرکاران سایت شفاف ، تلاش کرد بخشی از هویت واقعی فردی که هم اکنون خود را به جریان انحرافی نزدیک کرده است ، روشن شود .

به گزارش شفاف و به نقل از وصی " ع ـ غ " نامبرده در حدود 20 سال پیش بعد از آشنایی با یک جن گیر و رمال شیطان صفت ، تصمیم گرفته ضمن خروج از دین اسلام با تولید گناه در کشور و در میان مومنان امتیازاتی را نزد شیطان به دست آورد .

وی در ابتدا برای مدتی به قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان اهانت کرده و  سپس وارد فضای رمالی و شیطان صفتی خاصی شده است که هدف اصلی آن کسب ثروت ، قدرت و تولید گناه بوده است .

وصی وی مدعی است که "ع ـ غ " بعد از مدتی با آقای "ر" که هم اکنون از مقامات جریان انحرافی است آشنا می شود و بعدا از طریق وی با برخی دیگر از مقامات مشهور جریان انحرافی آشنای می شود .

به ادعای وصی وی ، این مقامات جریان انحرافی گاهی به صورت هفتگی به منزل وی رفت و آمد می کردند و برخی از سخنان جنجالی آنان نیز ناشی از القائات خاص وی می باشد .
اینکه چگونه فردی شیطان صفت توانسته خود را به برخی مقامات نزدیک کند شاید کار چندان دشورای نباشد . چرا که گفته می شود نامبرده برغم باطن شیطان صفتش ظاهری کاملا متفاوت دارد و مدعی است که حافظ کل قرآن و نهج البلاغه نیز می باشد و در برخی محافل به تفسیر آیات قرآن نیز می پرداخته است . اما آنچه مسلم است تمام این رفتارها در واقع برای نزدیک شدن به مومنین و ضربه زدن به دین خدا از طریق انحرافات آنان بوده است . کما اینکه نامبرده دچار مفاسد متعدد اخلاقی نیز می باشد و در نزد دوست بسیار نزدیکش که اکنون وصی نیز هست ، از سخیف ترین ادبیات جنسی استفاده می کرده است

همچنین یکی از دوستان دیگر وی که نخواست نامش فاش شود نیز به طور خلاصه  گفت:وي يك فالگير و رمال است كه  ادعا مي كند با اجنه در تماس است و مردم براي پيدا كردن اشيا گم شده و يا خبر گرفتن از آينده به وي مراجعه مي كنند و حلقه انحرافي نيز با وي در تماس است و از پيشگويي هاي وي بهره مي برد.

وي همچنين درباره شايعه يهودي بودن ع.غ گفت:به نظر مي رسد وي مسلمان است اما به يهود گرايش دارد و ستاره داوود به گردن مي اندازد .

سایت شفاف به زودی ابعاد مختلفی از زندگی این رمال شیطان صفت را که در ارتباط نزدیک به جریان انحرافی بوده است ، منتشر خواهد کرد .


مخاطبانی که اطلاعاتی از نامبرده دارند می توانند از طریق ارسال نظرات شماره تماس و آدرس ایمیل خود را ارسال کنند . این شماره تماس و ایمیل نزد دست اندرکاران سایت شفاف محفوظ می ماند و ما بدون نام بردن از شما اطلاعات را منتشر می کنیم .
اصل گزارش را در اینجا ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر