۱۳۹۲ بهمن ۳, پنجشنبه

سردار نقدی و آمریکایی دانستن جریانات معناگرا

توضیح: این گزارش را از این جهت باز نشر می‌کنم که منعکس کننده نظر سردار نقدی، رییس سازمان بسیج کشور در خصوص جریانات معناگرا است. او همان نظر علی خامنه‌ای را تکرار می‌کند مبنی بر این که جریانات معناگرا بخشی از توطئه آمریکاست. بدیهی است که این گونه نظریه پردازی‌ها، وقتی از زبان یک مسئول در این سطح بیان می‌شود، خود به خود به این معناست که اجرایی سازی آن در سازمان بسیج در دست اقدام است.

منبع: ایرنا
سردار نقدی: با ایستادگی در مقابل آمریکا به عزت بسیار دست یافته ایم
مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در مقابل آمریکا و اتکا به توانمندی های داخلی به عزت و عظمت در مجامع ملی و بین المللی دست یافته است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ˈمحمد رضا نقدیˈ عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه بسیجی کشور در مشهد افزود: قبل از پیروزی انقلاب که رژیم ستم شاهی متحد آمریکا در منطقه بود، ایران در بخشهای مختلف علمی، فناوری، اقتصادی و اجتماعی توسعه نیافته و عقب نگهداشته شده بود.
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با 35 سال ایستادگی در مقابل سیاست های خصمانه آمریکا و دشمنان و با اتکا به منابع و توانمندی های داخلی، ایران در بخش های گوناگون به توسعه و پیشرفت دست یافته و به برکت نظام جمهوری اسلامی به کشوری تعیین کننده در سطح بین الملل تبدیل شده است.
سردار نقدی افزود: آمریکا هیچگاه دست از خوی ددمنشی و تجاوزگری خود بر نمی دارد و به هیچ عنوان نمی توان به این کشور اعتماد کرد و با آن ارتباط متعارف داشت.
وی ادامه داد: این کشور مستکبر سر منشاء بسیاری از دشمنی ها و تجاوزات علیه کشور ما است که از جمله آنها می توان به کودتاهای 28 مرداد 1332، نوژه، فتنه بعد از انتخابات سال 1388، جنگ تحمیلی هشت ساله، جنایتهای عمال ستم شاهی قبل از پیروزی انقلاب، راه اندازی ساواک، اعمال تحریمهای متعدد از دولت مصدق تاکنون اشاره کرد.
وی اظهار داشت: آمریکا با جو سازی های متعدد در مقابل فعالیتهای اقتصادی و توسعه ای ایران در سطوح بین المللی مانع تراشی نموده و از هرگونه تحریم و قطعنامه ضد ایرانی حمایت می کند.
سردار نقدی گفت: فرقه سازی، حمایت از تشکیل انواع عرفانهای کاذب و نوظهور نظیر شیطان پرستی و پشتیبانی از گروههای افراطی در کشورهای اسلامی از دیگر ددمنشی های آمریکا است.
وی افزود: جنگ نرم، تهاجم و شبیخون فرهنگی، تلاش برای بیگانه ساختن جوانان با ارزشها و مبانی اعتقادی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی از طریق راه اندازی و حمایت از 130 شبکه ماهواره ای، ترویج بهائیت و ترویج تشکیل باندهای فساد، بخش دیگری از ترفندهای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: با حمایت سران آمریکا فیلمهای متعدد ضد ایرانی تولید و در شبکه های تلویزیونی این کشور پخش می شوند و جایزه های مهم بین المللی به تولید کنندگان آنها اهدا می گردد.
سردار نقدی افزود: تجاوزات و ددمنشی های آمریکا تنها منحصر به کشور ما نبوده و این قدرت استکباری تجاوزهای بسیار به کشورهای متعدد ازجمله نیکاراگوئه، السالوادور، فلسطین، لبنان، عراق و افغانستان داشته و حمایت از تروریستها را در کارنامه جنایات خود دارد.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می زند که بزرگترین تولید کننده و استفاده کننده از سلاحهای شیمیایی است.
وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب منبی بر نرمش قهرمانانه و دیپلماسی فعال مبتنی بر ارزشهای والای نظام را یادآور شد و گفت: باید ماهیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را به خوبی بشناسیم و از هرگونه برخوردهای سلیقه ای در دفاع از حقوق ملت در مجامع بین الملل بپرهیزیم و همواره تابع منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.
سردار نقدی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عهد شکن بودن آمریکا افزود: این کشور سابقه بسیار در عهد شکنی داشته و همواره منافع استکباری خود را بر مسائل دیپلماسی ترجیح داده است.
نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه بسیجی کشور تا پنجم بهمن ماه جاری در مشهد ادامه دارد./2
7490/664
انتهای پیام /*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر