۱۳۹۰ فروردین ۱۷, چهارشنبه

راز بقای یک انحراف

در شرایطی که صدای همه (به اصطلاح) علما از انحرافی بودن جریانی که احمدی نژاد در راس آن است در موضوع فیلم مستند «ظهور بسیار نزدیک است» در آمده است توجه به یکی دو نکته خالی از لطف نیست.
اول این که دایره مذاهب وزارت اطلاعات که ظاهرا آنقدر در موضوع مهدویت و مدعیان امام زمانی و ... سخت گیر است، ساکت مانده است. شک ندارم اگر هر کس دیگری چنین اباطیلی آن هم در این حد وسیع در بین مردم منتشر می‌کرد، به گونه‌ای که صدای (به ظاهر) علما هم در بیاید، تا الان هزار و یک برچسب فرقه انحرافی و فساد جنسی سرکرده آن و بدبخت شدن جوانان بی‌گناه پیرو فرقه و فروپاشی خانواده‌ها و سوء استفاده‌های عجیب و غریب مالی و بالا کشیدن اموال مردم و ... به بانی آن زده شده بود. چه ویژه نامه‌ها که منتشر نشده بود و چه برنامه‌های تلویزیونی که به آن نپرداخته بود و چه امامان جمعه‌ای که به شکل هماهنگ درباره خطر آن به مردم هشدار نداده بودند.
این بار اما «سرکرده» خودی است. فهمیدن این که سرکرده کیست چندان مشکل نیست.
و نکته دوم که خیلی جالب‌تر است، این است که اندک تکذیبیه‌های ملایم رسانه‌ای و نقدها بر شعیب بن صالح متمرکز است؛ کسی که بر احمدی نژاد منطبق شده است. در این میان کسی به موضوع سید خراسانی و منطبق کردن آن با خامنه‌ای نمی‌پردازد.
این انطباق حرفی است که سال‌هاست در بین این جماعت می‌چرخد. و نکته آن که آن طور که در داخل این (به ظاهر) مستند آمده، وقتی از حضرت آقا در باره این که آیا ایشان سید خراسانی هستند سوال می‌شود، ایشان به جای تکذیب لبخند معنا داری تحویل می‌دهند! طوری که محققان بالاجماع مطمئن شده‌اند که حضرت آقا خود سید خراسانی تشریف دارند.

به نظر من خود خامنه‌ای هم می خواهد که سید خراسانی فرض شود. این است رمز برخورد نکردن با تولید کنندگان آن مستند، چرا که این بار سرکرده خودی است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر