۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

خامنه‌ای اقدامات حسین شریعتمداری را قاطعانه محکوم کرد!

«پیام من به همه کسانی که حرف می زنند و یا در مطبوعات، وبلاگ ها یا محیط های دیگر می نویسند این است که مخالفت کردن، رد کردن و محکوم کردن یک فکر سیاسی و دینی یک چیز است و ابتلای به رفتار غیراخلاقی و دشنام و هتک حرمت چیز دیگر. من این مسائل غیر اخلاقی را قاطعانه و بطور کامل رد می کنم و نباید انجام شود».
خامنه‌ای، امروز
توهین‌های رکیک به فائزه هاشمی و انتشار فیلم آن واقعیت پشت صحنه آن چیزی که سال‌هاست در حکومت موسوم به اسلامی در جریان است را برملا کرد. تا قبل از این رکیک گویی بازجویان، برای خود بازجویان انجام وظیفه محسوب می‌شد و در فضای رسانه‌های فرقه‌ای حکومت، انکار یا در مواردی مثل همسر سعید امامی، لاپوشانی.
اما انقلاب موبایل‌های دوربین دار در ایران، پته حضرات را بر روی آب ریخت، با نشان دادن ماهیت این فرقه، در جریانات پس از انتخابات و آخرین مورد آن رکیک گویی به دختر استوانه نظام! کسی که زمانی دشمنی با او دشمنی با پیغمبر محسوب می‌شد.
حالا بعد از اینهمه سال و انتشار اینهمه گزارش از پلید گویی عاشقان ولایت، خامنه‌ای تازه به این صرافت رسیده که واکنش نشان دهد.
اما همین فردا محصول نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان را بخوانید تا به عمق این دروغگویی محرز و فریب آشکار بیشتر پی ببرید.

وقتی رهبر یک مملکت اینچنین در ملا عام دروغ می‌گوید، وای به حال پیروان او، به خصوص در جایی مثل اتاق‌های بازجویی، جایی که طرف مقابل زندانی‌ است که صدایش به جایی نمی‌رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر