۱۳۹۲ آذر ۱, جمعه

و باز ادعای ترویج شیطان پرستی و عرفان‌های کاذب توسط دشمن

توضیح: قرار دادن شیطان پرستی در کنار «عرفان‌های کاذب» چیزی جز تلاش برای تخریب جریانات معنوی در ذهن مخاطبان نیست. این اتفاقی است که پس از صدور «فرمان حمله علیه عرفان» توسط علی خامنه‌ای در سال 1389 به دفعات تکرار شده است.
این که سخنران در سخنرانی خود به چه نکات دیگری اشاره کرده معلوم نیست، اما از نگاه خبرنگار فارس (وابسته به سپاه) اهمیت استراتژیک ایران، برتر بودن ایران از نظر علمی در سطح جهان، مسئله هسته‌ای، بی بدیل بودن حکومت ایران و تلاش دشمن در ترویج شیطان پرستی و عرفان‌های کاذب مهمترین نکات این سخنرانی بوده‌اند.
ربط دادن جریانات معناگرا به «دشمن» همان خطی است که برای اولین بار علی خامنه‌ای در سخنرانی خود آن را مطرح کرده بود.
حجم انبوه تخریب‌ها علیه جریانات معناگرا، که با یک جستجوی ساده در اینترنت اخبار آن قابل رد گیری است، و قرار گرفتن آن در لیست مهمترین مسائل کشوری (شبیه کاری که سخنران این مراسم کرده است)، بیانگر میزان هراس حکومت از متزلزل شدن پایه‌های قدرتی است که بر مبنای دین برای خود درست کرده است، پایه‌هایی که با خسته شدن مردم از دینی که این حکومت نماینده آن است و گرایش به معناگرایی نوین در انواع و اقسام اشکال خود، عملا از بین رفتن است.  

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:
وحدت، مردم و رهبری 3 عامل قدرت نفوذ ایران در دنیاست
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: وحدت، مردم و رهبری سه ضلع مثلث توان و قدرت نفوذ ایران در جهان محسوب می‌شود.
خبرگزاری فارس: وحدت، مردم و رهبری 3 عامل قدرت نفوذ ایران در دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر داراب کلاهی شامگاه سه شنبه در همایش سبک زندگی در جمع مسئولان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت محلات و اقشار همدان اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در سطح دنیا کشوری مقتدر و موفق است.
وی با بیان اینکه در دنیا 100 نقطه استراتژیک جغرافیایی وجود دارد، افزود: جزایر سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی از لحاظ جغرافیایی، آبی و خاکی و مهندسی سرزمینی دارای شرایط ویژه‌ هستند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج جزایر سه‌گانه را شاهراه ورود و خروج کشتی‌های تجاری و نظامی به خلیج فارس دانست و گفت: جمهوری اسلامی تردد تمام کشتی‌ها در خلیج فارس را رصد می‌کند و کشتی‌ها برای تردد در خلیج فارس باید اعلام حضور بدهند.
وی در ادامه به پیشرفت‌های علمی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: ایران در حوزه سلول‌های بنیادین جزو 10 کشور برتر دنیا بوده و در بین پنج کشور برتر دنیا برای تولید دارو برای مبارزه با بیماری ایدز قرار دارد.
داراب کلاهی با بیان اینکه ایران جزو هشت کشور دارای فناوری هسته‌ای است، تصریح کرد: اکثر کشورهای اروپایی و امریکای مرکزی انرژی هسته‌ای دارند، اما فاقد فناوری هسته‌ای هستند.
وی اضافه کرد: فناوری هسته‌ای به کشوری که دارای معادن اورانیوم بوده و توان اکتشاف و استخراج و تبدیل به کیک زرد و غنی‌سازی را داشته باشد اختصاص می‌یابد که ایران دارای چنین توانایی است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: در حال حاضر بیش از 3 هزار دستگاه سانتریفیوژ در سایت‌های هسته‌ای ایران در هر ثانیه 2 هزار بار می‌چرخند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از دلایل نفوذ همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در دنیا را مدل حکومتی بی‌بدیل ایران دانست و ابراز داشت: مدل حکومتی ایران برگرفته از متن مردم است که هم جمهوریت و هم اسلامیت را باهم دارد.
داراب کلاهی وحدت، مردم و رهبری را سه ضلع مثلث توان و قدرت نفوذ ایران در جهان برشمرد و اضافه کرد: نظام اسلامی دارای مکتب قوی و مستقل و دارای آرمانی مستقل برخواسته از مکتب الهی است.
وی در ادامه به دلایل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن برای تضعیف نظام اسلامی با تهدیدات مختلف، خواهان تغییر سبک زندگی اسلامی در بین مردم است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج برای سبک زندگی اسلامی سه مبنای اصولی را برشمرد و تأکید کرد: خدا محوری و خدا باوری، آخرت‌گرایی و اعتقاد به هدایت‌گری پیامبر اسلام(ص)، امامان معصوم(ع) و در زمان غیبت ولایت فقیه سه مبنای اصولی سبک زندگی اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمنان برای مقابله با سبک زندگی اسلامی در بین مردم شیطان‌پرستی و عرفان‌های کاذب را ترویج می‌کند.
داراب کلاهی بیان کرد: شیطان پرستی ارتباط خدا را فقط از طریق شیطان می‌داند و همه لذات را در دنیا جستجو می‌کند و اعتقادی به معاد ندارد، اما اسلام دنیا را پایان راه ندانسته و می‌گوید در آخرت انسان زندگی دیگری دارد.
وی با اشاره به اینکه سه اصول مبنایی سبک زندگی اسلامی نیازمند سه رابطه هستند، خاطرنشان کرد: ارتباط فرد با خودش، ارتباط فرد با خدا و ارتباط فرد با مردم و زندگی اجتماعی سه نیاز اساسی سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر