۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

رییس دفتر خامنه‌ای: نفوذ دشمنان از طریق مکتب‌های جعلی و عرفان‌های کاذب و پوچ

توضیح:
در این بازدید که از فروشگاه نوروزی کمیته امداد بوده است، گو این که ارتباطی به موضوع بازدید ندارد اما محمدی گلپایگانی گریزی هم به «عرفان‌های کاذب و پوچ»  می‌زند. او مطمئن است که دشمنان به کشور حمله نمی کنند اما قصد دارند که از طریق مکتب‌های جعلی به ایران صدمه بزنند. و این که ما باید در برابر این «توطئه‌ها» بیدار باشیم. 

تهران / واحد مرکزی خبر / اجتماعی 1391/11/05
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه یکی از برکات بزرگ حیات حضرت امام (ره) تشکیل کمیته امداد است، گفت: این نهاد مقدس هم منشأ برکات زیادی بوده است.
به گزارش خبرنگار ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم افتتاح فروشگاه نوروزی کمیته امداد افزود:
خدمات این نهاد مختص کشورمان نیست و به نیازمندان کشورهای دیگر نیز خدمات ارایه می دهد و کارهای بزرگی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: در فروشگاه نوروزی کمیته امداد ، مددجویان می توانند نیازهای خود را ارزان تر از قیمت بازار تهیه کنند.
وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز میلاد نبی اکرم حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) قرار داریم ، گفت: امروز بزرگترین دشمنی ها را دشمنان ما با شخص پیامبر اسلام (ص) دارند.
وی افزود: اینکه مشاهده می شود هر از چندگاهی در گوشه ای به پیامبر گرامی اسلام (ص) با کاریکاتور ، سخنرانی و قرآن سوزی توهین می شود ، به این دلیل است که نقطه اصلی هدف آنها خود پیامبر اسلام (ص)‌ است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: امام راحل بساط دشمنان را به هم ریخت و این بیداری اسلامی بعد از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سرزمین های اسلامی امر کوچکی نیست.
وی افزود: دین اسلام ، مکتبی زنده و تعالیم آن زنده است و می تواند دنیا را تا آخر اداره کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: دین اسلام را هم حضرت پیامبر اعظم (ص) آورده است و این موضوع ، اساس و علت دشمنی ها با پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم ، گفت: تا این پیوند ملت با ولایت و رهبری ، محکم است و روز به روز هم بیشتر خواهد شد ، نگرانی هم وجود ندارد.
وی افزود: دشمنان هرگز جرأت نمی کنند به کشور ما حمله نظامی کنند و تا این پیوند است هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند از طریق مکتب‌های جعلی و عرفان های کاذب و پوچ نفوذ پیدا کنند و ما هم باید در مقابل این توطئه ها ، بیدار باشیم.
فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز گشایش یافت.
در این فروشگاه امکانات لازم برای صاحبان صنایع و اصناف فراهم شده است که کالاهای خود را عرضه کنند.
کالاهای مورد نیاز اقشار ضعیف جامعه از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت ساماندهی و عرضه شده و به جز چادر مشکی تولید داخل است.
بعضی کالاهای عرضه شده در این فروشگاه تا 30 درصد هم از بازار ارزان تر است.

در این فروشگاه کالاهایی مانند پوشاک ، برنج ، روغن ، گوشت ، ظروف و همچنین کفش توزیع می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر