۱۳۹۰ بهمن ۲۸, جمعه

رییس دفتر خامنه‌ای: عرفان‌های کاذب از تهدیدات دنیای اسلام است.

توضیح: 
رییس دفتر خامنه‌ای «عرفان‌های کاذب» را از تهدیدات «دنیای اسلام» می‌داند و نقش نخست در مبارزه با عرفان‌های نوظهور را به روحانیون می‌دهد.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از زنجان، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: امروز بحث این است که مصلی‌ها جا ندارند و مردمی حضوری پررنگ در نماز جمعه دارند.
وی با اشاره به اینکه امروز در ایران اسلامی همه بندگان خدا به صورت آزاد به مراسم عبادی خود می‌رسند، گفت: نظام جمهوری اسلامی نه تنها مسئولیت ارتقای زندگی مردم را برعهده دارد، بلکه از همه مهم‌تر مسئولیت دینی مردم نیز بر عهده نظام اسلامی است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه وضعیت مذهبی كشور پس از انقلاب اسلامی ایران مطلوب است، افزود: امروز ایران اسلامی در دینداری تافته جدا بافته است به گونه‌ای كه سایر كشورهای مسلمان از نظام اسلامی الگو می‌گیرند.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی ظهور عرفان‌های كاذب و ساختگی را از تهدیدات اسلام در دنیای امروز عنوان کرد و ادامه داد: روحانیت نقش نخست را در مقابله با عرفان‌های نوظهور دارند.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح فرهنگ دینی جامعه را مطلوب اما ناكافی است، گفت: باید موعظان و خطبا با فراهم آوردن تغذیه دینی مناسب و پاسخگویی به سوالات و شبهات جوانان از تاثیرات مخرب تبلیغات ضد دینی پیشگیری كنند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به جایگاه استان زنجان در كشور اشاره كرد و گفت: زنجان سابقه برجسته و درخشانی در پرورش نخبگان علمی و دینی در جامعه اسلامی و تشیع دارد.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: امروز عزاداری با شكوه مردم استان زنجان در ایام محرم سرمشق مردم سایر استان‌های كشور شده و استان‌های کشور از عزاداری مردم استان زنجان الگو می‌گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر